A divatfotózással egy véletlen folytán ismerkedtem meg, de szerelem volt első "látásra". Egy fotós ismerősömmel "Jégkirálynő" projektet terveztünk. Kiderült, hogy van egy csinos személyi stylist ismerőse, aki elvállalná a Jégkirálynő szerepét. Szandra pont a fotózás után készítette el első saját kollekcióját és meghívott a bemutatójára. Aztán felgyorsultak az események, ugyanis a bemutatón megismertem az A Salon online divatmagazin főszerkesztőjét, Máriát, akivel a mai napig tudósítunk divateseményekről, illetve valósítunk meg kreatív fotózásokat. A többi pedig már történelem...
Úgy gondolom, hogy egy kollekció megjelenésekor az egyik legfontosabb, hogy megfelelő fotók készüljenek a termékekről, hiszen fel kell kelteni a vásárlók figyelmét, el kell adni a terméket, el kell adni a márkát. 
Sok divattervező megáll a katalógusképeknél. Természetesen kellenek olyan fotók is, ahol maga a termék, mindenféle zavaró környezeti elem nélkül, jól kivehető, de nem szabad megfeledkezni a kreatív, a márka egyéni üzenetét átadó fotókról sem. 
Divatfotózás - The Naan Design
Miért fontos ez számodra? 
Elsősorban azért, mert tudom, hogy kiemelt a jelentősége (akár most lépsz ki a világot jelentő deszkákra, akár rutinos vagy), hogy a megjelenő kollekciódról magas minőségű, nemzetközi színvonalú fotók készüljenek, műteremben, egyéb beltéri helyszínen és szabadtéren egyaránt. Ezek lehetnek a látványvilágot tekintve egyszerűbb termékhangsúlyos katalógusfotók, vagy kreatív, látványos, többletjelentést hordozó kampányfotók.​​​​​​​
Ha már kezdeteknél elakadsz, és még nincs profi sminkesed, fodrászod (stb.), ne tántorítson el! A szakmában eltöltött évek alatt számos megbízható, profi szakembert ismertem meg, akiket örömmel ajánlok divat témájú projektekhez.
Chameleon Sport & Fitness katalógusfotózás, werkvideó:
Ugrás az oldal tetejére